Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

Nieobecni nie mają racji

Rafał Kotomski

Ponad 40 proc. małych i średnich firm wciąż nie ma własnej strony internetowej

Wydaje się, że wielu przedsiębiorców wciąż nie może przeskoczyć pewnej bariery, wynikającej z braku świadomości. Szczególnie dotyczy to osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą albo niewielką firmę, które opierają się na zleceniach od jednego klienta. Wychodzą wówczas z założenia, że strona internetowa jest im niepotrzebna. Ale to dyskusyjna postawa i warto taki sposób myślenia zmienić – przekonuje Mateusz Ostachowski z firmy Kompan.pl, jednej z najbardziej dynamicznych agencji marketingu internetowego na polskim rynku.

Klient z myszką

Pani Olga od kilku lat przestała kupować gazety, choć wcześniej tydzień zaczynała od wizyty w kiosku i nabycia kilku ulubionych tytułów. Na co dzień kobieta razem z siostrą prowadzi małą firmę handlującą dodatkami do odzieży damskiej.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Intermedia

• MYŚLI I SŁOWA • BEATA SZYDŁO

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej