Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

źródło: Corbis

Po co nam PR?

Malwina Użarowska

Public relations to potężne narzędzie. Jednak wielu polskim przedsiębiorcom kojarzy się głównie z dużymi koncernami i kampaniami politycznymi. A przecież tam, gdzie nie dociera reklama, najskuteczniej działa przemyślana informacja

Jak szybko inwestycja w public relations przełoży się na wyniki sprzedażowe? Co nam to da? Czy nie lepiej wpompować więcej środków w reklamę i marketing? To najczęstsze pytania przedsiębiorców, gdy pochylają się nad ofertami agencji PR. W pierwszej chwili zwykle ulegają fascynacji atrakcyjną wizją „będziemy w mediach”. Po przemyśleniu jednak kręcą głowami: „Nie, nie, to zbędna inwestycja. Może kiedyś, gdy firma będzie miała dodatkowe środki, wówczas skorzystamy z państwa propozycji”. Dlaczego nie teraz? Po co nam PR? – Powodów jest wiele, ale najważniejszy to ten, który powinien brzmieć: by zarabiać więcej! Warto mieć media po swojej stronie, bo zarządzanie informacją wpływa bezpośrednio na zysk firmy – mówi Aleksandra Ślifirska, współwłaścicielka agencji Kobold PR.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy