Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

źródło: Corbis

Po co nam PR?

Malwina Użarowska

Public relations to potężne narzędzie. Jednak wielu polskim przedsiębiorcom kojarzy się głównie z dużymi koncernami i kampaniami politycznymi. A przecież tam, gdzie nie dociera reklama, najskuteczniej działa przemyślana informacja

Jak szybko inwestycja w public relations przełoży się na wyniki sprzedażowe? Co nam to da? Czy nie lepiej wpompować więcej środków w reklamę i marketing? To najczęstsze pytania przedsiębiorców, gdy pochylają się nad ofertami agencji PR. W pierwszej chwili zwykle ulegają fascynacji atrakcyjną wizją „będziemy w mediach”. Po przemyśleniu jednak kręcą głowami: „Nie, nie, to zbędna inwestycja. Może kiedyś, gdy firma będzie miała dodatkowe środki, wówczas skorzystamy z państwa propozycji”. Dlaczego nie teraz? Po co nam PR? – Powodów jest wiele, ale najważniejszy to ten, który powinien brzmieć: by zarabiać więcej! Warto mieć media po swojej stronie, bo zarządzanie informacją wpływa bezpośrednio na zysk firmy – mówi Aleksandra Ślifirska, współwłaścicielka agencji Kobold PR.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Intermedia

• MYŚLI I SŁOWA • BEATA SZYDŁO