Najnowsza interwencja Uważam Rze

Butik

źródło: materiały prasowe

Moc, moda i gadżety

Krzysztof Galimski

Poleca Krzysztof Galimski



Zamówić sobie dach pomalowany we wzór flagi Zjednoczonego Królestwa. To solidni Bawarczycy spod znaku BMW projektują i wytwarzają już trzecią generację następców brytyjskiej legendy. BMW reklamuje swoje samochody hasłem „radość z jazdy”. Jak więc opisać mini? Bawarczycy wymyślili rozwiązanie – „gokartowa radość z jazdy”. I czyż można Niemcom odmówić fantazji?

Sportową wersję Cooper S od zwykłego mini można odróżnić już na pierwszy rzut oka. To przede wszystkim wlot powietrza na masce, dwa kolejne w przednim zderzaku i podwójna, centralnie umieszczona końcówka wydechu. Do tego dochodzi chromowany wlew paliwa i masa innych detali mówiących – mam moc!

Prawdziwy szok czeka nas jednak po wejściu do samochodu. Nie chodzi nawet o pierwszorzędną jakość materiałów czy ich dokładne spasowanie. W samochodzie, którego wartość przekracza 100 tys. zł nie może być inaczej. Istotne jest co innego – kolorowy centralny wyświetlacz. To zdanie nie brzmi najlepiej, bo kolorowe wyświetlacze posiadają dziś samochody, które kosztują dwa razy mniej niż Cooper S. Mini ma jednak wyświetlacz, który jest obwódką właściwego kolorowego ekranu. Zmienia barwy w zależności od trybu jazdy, pokazuje jak blisko jesteśmy przeszkody przy parkowaniu, a w trybie „Sport” zmienia się w dodatkowy obrotomierz. Gadżet? Oczywiście. Ale to właśnie określa charakter nowego mini. Niemiecka fantazja? Jednak istnieje.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej

Anna Czyżewska

O wynagrodzeniu bez tabu

Zdecydowana większość pracowników uznaje, że rozmowę o podwyżce powinien zainicjować szef. Polacy nie są mistrzami negocjacji. Strategia biznesowej polemiki to wizytówka przedsiębiorcy