Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

źródło: BLOOMBERG
BARTEK SADOWSKI

Podłącz się pod Daimlera i Toyotę!

Robert Przybylski

Nowe inwestycje motoryzacyjne w Polsce są szansą dla naszych poddostawców. Przedsiębiorcy muszą jednak zadbać o wysoką jakość swoich towarów, bo zagraniczna konkurencja jest bardzo silna


Informacja o tym, że Daimler zamierza zbudować fabrykę silników w Jaworze, zelektryzowała całą Polskę. Wart pół mld euro zakład będzie produkować do miliona aluminiowych silników, to jest ponad 2700 dziennie.

– Nie jest to wcale jedyna duża inwestycja w branży motoryzacyjnej – przypomina prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego Jakub Faryś. W przyszłym roku fabryka Toyoty w Jelczu rozpocznie wytwarzanie jednostek benzynowych. W 2018 r. ruszy powiększona fabryka silników benzynowych i wysokoprężnych General Motors w Tychach, dawniej należąca do Isuzu. W drugiej połowie roku z nowej fabryki Volkswagena we Wrześni zaczną wyjeżdżać dostawcze Craftery w ilości do 100 tys. rocznie, czyli 17 na godzinę.

Tysiąc dostawców

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Anna Czyżewska

O wynagrodzeniu bez tabu

Zdecydowana większość pracowników uznaje, że rozmowę o podwyżce powinien zainicjować szef. Polacy nie są mistrzami negocjacji. Strategia biznesowej polemiki to wizytówka przedsiębiorcy