Książę internetu
Jako 23-latek założył firmę e-commerce PriceMinister, która odniosła niemal natychmiastowy sukces. Pierre Kosciusko-Morizet, nazywany we Francji małym księciem internetu, pochodzi z wpływowej rodziny, co zapewne ułatwiło mu karierę w biznesie
Według niepotwierdzonych spekulacji Pierre Thadee Kosciusko-Morizet, nazywany PKM, jest potomkiem „tych” Kościuszków, czyli Tadeusza lub raczej jego starszego brata Józefa. Najstarszy przodek klanu Kosciusko-Morizet, z którym pokrewieństwo udało się ustalić ponad wszelką wątpliwość, to urodzony w Suwałkach Abraham Kościuszko (1821–1917), który w połowie XIX wieku osiedlił się wraz z rodziną we Francji. Nazwisko przodka zostało początkowo błędnie zapisane i aż do wprowadzenia urzędowej korekty w 1965 r. członkowie rodu podpisywali się Koscziusko. Tradycją rodziny stało się uczestniczenie w życiu politycznym Francji – przodkowie PKM byli senatorami, burmistrzami, dyplomatami. Jego dziad Jacques Kosciusko-Morizet był ambasadorem w Waszyngtonie, a pradziad Andre – senatorem, jednym z założycieli francuskiej Partii Komunistycznej i związanego z nią dziennika „L’Humanite”. Nathalie Kosciuszko-Morizet, siostra Pierre’a, ubiega się o nominację swej konserwatywnej partii Republikanie w wyborach prezydenckich, które odbędą się w 2017 r. To jedyna osoba w rodzinie, która postanowiła nawiązać do polskich korzeni i nauczyła się mówić biegle po polsku. Pierre i jego rodzeństwo są też po matce potomkami Lukrecji Borgii. Trudno dociec, czy nazwisko i rodzinne koneksje wpłynęły istotnie na błyskawiczny niemal sukces PKM. Zapewne nie zaszkodziły, a z całą pewnością ułatwiły pozyskanie finansowania dla młodzieńczego projektu Pierra’a i jego partnerów Justina Zieglera, Pierre’a Kringsa, Nathalie Gaveau i Oliviera Mathiot, którzy wraz z nim założyli PriceMinister.