Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

Sophia Loren zachecala Polakow do kupowania makaronu

Gwiazdy sprzedają

Magdalena Lemańska

Jedni ich kochają, innych irytują. Firmy, które wykorzystują w swoich kampaniach największe międzynarodowe gwiazdy, twierdzą jednak, że to się opłaca

Jedną z firm, która od trzech lat regularnie opiera kampanie reklamowe swoich produktów na wizerunku bardzo znanych aktorów, jest bank BZ WBK. W jego reklamach grał już John Cleese, Danny de Vito i Gerard Depardieu. Właśnie wystartowała kolejna kampania reklamowa banku, tym razem z udziałem Antonio Banderasa. – Takie działania dobrze wpływają na naszą markę. Współpraca z gwiazdami stała się znakiem firmowym BZ WBK. Od niej zaczęła się też realizacja naszej strategii, która miała sprawić, by bank stał się marką ogólnopolską, z czym firma m.in. z uwagi na nazwę miała problemy. I to się udało zmienić. Celebryci wpływają też na pozyskiwanie nowych klientów oraz na poziom sprzedaży konkretnego produktu, który promują – mówi Jędrzej Marciniak, szef marketingu banku.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej

Wojciech Romański

W smoczym kręgu