Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

Taniej? To już wspomnienie

Cukier podrożał przez miesiąc nawet o 2 zł, a olej o 1 zł. W ciągu roku ceny niektórych artykułów spożywczych wzrosły nawet o 40 proc. A będzie jeszcze drożej – mówią analitycy rynku.

Przedstawiciele dużych sieci handlowych przyznają, że coraz więcej klientów zwraca uwagę na ceny produktów. Sieci w ostatnim czasie wzmocniły swoje programy promocyjne. Do zakupów u siebie zachęcają wieloma akcjami.

W jaki sposób handlowcy mogą hamować wzrost cen? Przede wszystkim niską marżą. Markety negocjują też ze swoimi dostawcami jak najniższe ceny. Jednak przyznają, że teraz uzyskanie zadowalającej stawki nie jest takie proste.

Analitycy rynku przyznają też, że klient w Polsce jest mniej wyedukowany. – I właściciele sklepów nie boją się windować cen – dodają.    —mgc

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Ewa Bednarz

Kredyt z plastiku

Tylko część banków decyduje się na wydawanie przedsiębiorcom kart kredytowych. Znacznie chętniej oferują im dużo kosztowniejsze karty obciążeniowe

Artur Osiecki

Brexit mobilizuje regiony

Województwa chcą przyspieszyć realizację nowych programów regionalnych zarówno ze względu na zbliżający się przegląd unijny, jak i potencjalne negatywne konsekwencje wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej