Najnowsza interwencja Uważam Rze

Świat

fot. Dominik Pisarek

Seks, kłamstwa i polityka

Aleksandra Rybińska

Były szef Międzynarodowego Funduszu Walutowego Dominique Strauss-Kahn traktował kobiety jako obiekty seksualne. Nie on jeden myślał, że wszystko może

Paryż, rok 2007. Młoda francuska pisarka Tristane Banon uczestniczy w telewizyjnym talk-show prowadzonym przez popularnego dziennikarza Thierry’ego Ardissona. Przy dyskusyjnym stole m.in. aktor Roger Hanin i były szef kampanii Francois Mitteranda, specjalista od politycznego PR Jacques Seguela.

W spokojnym tonie Banon relacjonuje spotkanie, które miała pięć lat wcześniej z Dominique Strauss-Kahnem. Miała wtedy 22 lata i chciała napisać książkę o błędach życiowych. Polityków, ludzi mediów, pisarzy i aktorów. Jej matka, radna Partii Socjalistycznej Anne Mansouret, poleciła jej Strauss-Kahna, posła socjalistów i byłego ministra finansów w rządzie Lionela Jospina, który miał wtedy 51 lat i wiele błędów za sobą, m.in. dwie afery korupcyjne. Banon najpierw próbowała przeprowadzić wywiad telefonicznie. Strauss-Kahn nie był rozmowny. Po jakimś czasie jednak do niej oddzwonił i zaproponował osobiste spotkanie. Podał jej adres w Paryżu, którego nie znała. Nie był to jego prywatny apartament ani biuro poselskie. Zastała puste mieszkanie, z telewizorem, łóżkiem, stołem z dwoma krzesłami.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Intermedia

• MYŚLI I SŁOWA • BEATA SZYDŁO

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej