Najnowsza interwencja Uważam Rze

Tu i teraz

Wirtualna Warszawa

Czesław Bielecki

Wszechobecność autoreklamy władzy wcale nie nastraja optymistycznie. A Polacy przecież nie są optymistami

W siermiężnym świecie PRL co krok drażniły nas propagandowe plansze: „Partia z narodem”, „Naród z partią”, „Lenin – zwycięskim sztandarem epoki”, „Niech żyje współpraca krajów socjalistycznych” i tym podobne zawołania. Początkiem końca była reklama amerykańskiego filmu „Czas Apokalipsy” pod neonem kina Moskwa. Zobaczył to cały świat na słynnym zdjęciu Chrisa Niedenthala z 13 grudnia 1981 r. Zdawałoby się, że po długiej PRL-owskiej przygodzie z propagandą sukcesu czegoś się nauczyliśmy. Że warto przede wszystkim zadbać o prawdziwe, realne sukcesy, bo ludzie nie są tacy głupi. I że wszechobecność autoreklamy władzy wcale nie nastraja optymistycznie. Szczególnie że Polacy z natury mają problem z optymistycznym widzeniem świata.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Ewa Bednarz

Kredyt z plastiku

Tylko część banków decyduje się na wydawanie przedsiębiorcom kart kredytowych. Znacznie chętniej oferują im dużo kosztowniejsze karty obciążeniowe