Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

M 350 Edition 1 (W166) 2011

Terenówki zdobywają rynek

Mercedes przewiduje, że mimo słonych podatków ekologicznych terenówki będą coraz popularniejsze. W 2015 r. zajmą 28 proc. niemieckiego rynku, podczas gdy w tym roku mają 13 proc. Koncern ze Stuttgartu przygotował trzecią generację swojego bestsellera, terenówki klasy M, która wejdzie do sprzedaży jesienią.

Samochód będzie oszczędniejszy od poprzedników – najmniejszy, dwulitrowy silnik benzynowy będzie spalać tylko 6 l/100 km, ale będzie miał ponad 200 KM. Mercedes klasy M został zaprezentowany w 1997 r. i szczególnie w Europie słychać było dużo krytycznych głosów kwestionujących sens auta, które jest połączeniem terenówki i luksusowego sedana. Malkontenci wkrótce zamilkli, bo sprzedaż od pierwszych dni biła rekordy. Chętni musieli czekać na odbiór samochodów po osiem miesięcy. Konkurencja szybko wprowadziła podobne modele. Teraz to właśnie one są najczęściej kupowane w tej klasie. Ulubieńcami publiczności są: BMW X5, Porsche Cayenne, Audi Q7 i VW Touareg.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Andrzej Sadowski

Wolność tak, ułatwienia nie

• RAZ POD WOZEM, RAZ POD WOZEM • Dopóki rządzący w Polsce będą mówić o ułatwieniach i ulgach dla przedsiębiorców, a nie o przywróceniu wolności gospodarczej, dopóty nie wybijemy się na ekonomiczną niepodległość