Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

Powiedzieli: Dziennikarze nie znają cen jabłek

Całe dziennikarstwo skoncentrowało się na 3 proc. życia. Obserwuję na przykład Sejm i widzę 100 dziennikarzy, którzy dokładnie to samo piszą, cytują te same źródła. Jednocześnie widzę Polskę i to, że 97 proc. potencjalnych zdarzeń informacyjnych jest nieopisanych – tych ważnych, lokalnych czy  uniwersalnych.  To jest kryzys dziennikarstwa, bo ludzie nie czują, że piszemy o ich problemach, tylko że to są problemy ICH – elity. A jest to zadanie dla dziennikarzy, którego oni na ogół nie wykonują. Większość z nich nie dowie się na przykład, jaka jest cena jabłek. W TVN, Polsacie, czy telewizji publicznej nie dowiemy się, jakie mają
problemy sadownicy czy producenci chmielu, jaka jest sytuacja np. w energetyce.  Dziennikarz powinien być bliżej ludzi.

Krzysztof Skowroński, nowy prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, na stronie www.sdp.pl.    —wyb. mk

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Anna Czyżewska

O wynagrodzeniu bez tabu

Zdecydowana większość pracowników uznaje, że rozmowę o podwyżce powinien zainicjować szef. Polacy nie są mistrzami negocjacji. Strategia biznesowej polemiki to wizytówka przedsiębiorcy

Andrzej Sadowski

Wolność tak, ułatwienia nie

• RAZ POD WOZEM, RAZ POD WOZEM • Dopóki rządzący w Polsce będą mówić o ułatwieniach i ulgach dla przedsiębiorców, a nie o przywróceniu wolności gospodarczej, dopóty nie wybijemy się na ekonomiczną niepodległość