Lancia z Kanady
Tak porządnie zbudowanego chryslera jak najnowszy model 300 jeszcze w Europie nie było. Włosi po wykupieniu marki pokazali Amerykanom (a także Kanadyjczykom, którzy samochód produkują), jaki jest standard jakości wykonania wnętrza. I sprzedają model w Europie pod nazwą Lancia Thema. Pierwotnie Włosi przewidywali, że to Chrysler zastąpi Lancię na Starym Kontynencie (z wyjątkiem rynku włoskiego), lecz narodowe sentymenty przeważyły. Lancia sprzedaje tu rocznie ok. 100 tys. samochodów i marka jest chronicznie niedochodowa. Największe modele Lancii z założenia traciły pieniądze i najnowsza Thema ma to zmienić. Kolejnym dużym modelem marki jest Voyager – udany minivan Chryslera. Wymiana logotypów marek ma długą, ale niezbyt szczęśliwą tradycję. Ostatnim przypadkiem był SAAB sprzedający pod swoją marką także auta General Motors i Subaru. Klienci woleli oryginały.