Najnowsza interwencja Uważam Rze

Cywilizacja

Rozbójnicy i święci

Robert Przybylski

Dla kobiety najważniejszy są wygląd auta i wyjątkowość modelu. Moc silnika i cena schodzą na dalszy plan

Pewna klientka po wejściu do salonu zobaczyła mazdę 2 w zielonym kolorze i zakochała się w niej. Od razu nazwała auto „zielony zoom-zoom", dokupiła skórzaną tapicerkę z zieloną nicią, a na wszystkich fotelach zamówiła inicjały jej, męża i córki. Za to auto zapłaciła 70 tys. zł, a więc cenę większej mazdy 3 – mówi Agnieszka Koncewicz-Sambor z salonu Mazdy w Dąbrowie Górniczej.

Z przeprowadzonej przez ogólnopolską sieć niezależnych sprzedawców części i serwisów samochodowych ProfiAuto sondy wynika, że Polki kupujące samochód kierują się przede wszystkim wyglądem i parametrami – te dwie odpowiedzi wybrało 31 proc. spośród 380 pytanych pań. 22 proc. odpowiedziało, że najważniejsza dla nich jest marka auta, a tylko 16 proc., że kieruje się ceną samochodu. Wolą kupić droższe, ale takie, które uważają za ładne lub wyróżniające się. – Akurat w kwestii wyboru samochodu kobiety są wzrokowcami, a mężczyźni wolą sprawdzać i próbować. Kobietami rządzi prawo stylu: wszystko musi do siebie pasować, również kolor paznokci do lakieru samochodu. Kobiety nie oceniają samochodu pod kątem tego, jak szybko osiąga 100 km/godz., czy też liczby cylindrów. Zwracają za to uwagę na estetykę wykonania wnętrza – uważa Dorota Paluch, ekspert z portalu ProfiAuto.pl.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Ewa Bednarz

Kredyt z plastiku

Tylko część banków decyduje się na wydawanie przedsiębiorcom kart kredytowych. Znacznie chętniej oferują im dużo kosztowniejsze karty obciążeniowe

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej