Trójwymiarowe okno na świat
Ten rok może należeć do telewizorów 3D. Czy jednak nadszedł już ich czas?
Choć w tym roku pierwszy raz w Polsce zostaną rozegrane mistrzostwa Europy w piłce nożnej i kibice będą mogli je obejrzeć na jednej z czterech nowych sportowych aren, to jednak większość z nas zasiądzie przed telewizorami. To już nie są wielkie kineskopowe pudła o niewielkiej przekątnej monitora, lecz wielofunkcyjne multimedialne urządzenia, słusznie nazywane kinem domowym.
W naszym kraju w 2011 r. można było zaobserwować duży wzrost sprzedaży telewizorów o co najmniej 46-calowym ekranie. Szacunkowe dane takich firm jak Samsung czy Sharp potwierdzają wzrost zainteresowania Polaków dużymi odbiornikami. Samsung może się pochwalić ponad 50-procentowym wzrostem sprzedaży w tym segmencie rynku, zaś Sharp odnotował 15-krotny wzrost w stosunku do roku 2010.