Najnowsza interwencja Uważam Rze

Świat

Przelot turystyczny

Maciej Miłosz

Statystyki organizacji SITA World Tracer pokazały, że w 2011 r. linie lotnicze średnio gubiły dziewięć na 1 tys. bagaży, co daje prawie 1 proc. wszystkich przewożonych waliz i plecaków.

Co ciekawe, najlepiej w tych liczbach wypada tania linia Ryanair, której współczynnik wynosi zaledwie 0,5 na 1 tys. Dla porównania: w British Airways jest to 16.

Berlińskie zoo ma nową atrakcję – na świat przyszło słoniątko. Choć ma zaledwie kilka tygodni, już waży ponad... 100 kg. Mimo to wygląda na drobne i ściąga mnóstwo turystów.  Być może będzie to następca niedźwiadka Knuta, który stał się sławny także poza granicami Niemiec.

W Stambule właśnie ruszył festiwal zakupów, który potrwa do 29 czerwca. Jak podaje serwis Nawalizkach.com.pl, sklepy i centra handlowe, które biorą udział w tym wydarzeniu, obniżają ceny dosłownie wszystkich oferowanych produktów aż o połowę. Oczywiście imprezie towarzyszą liczne imprezy kulturalne, np. koncerty czy przedstawienia.

W zeszłym roku w tym czasie okazji handlowych nad Bosforem szukało ponad 5 mln turystów z całego świata.

—stronę opracował Maciej Miłosz

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Andrzej Sadowski

Wolność tak, ułatwienia nie

• RAZ POD WOZEM, RAZ POD WOZEM • Dopóki rządzący w Polsce będą mówić o ułatwieniach i ulgach dla przedsiębiorców, a nie o przywróceniu wolności gospodarczej, dopóty nie wybijemy się na ekonomiczną niepodległość

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej