Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

Czerwony obiekt pożądania

Nowe Renault Clio, które znajdzie się w salonach w tym roku, ma zahamować spadki sprzedaży koncernu.

W Europie, najważniejszym rynku Renault, marka sprzedała w pierwszym półroczu o 19,6 proc. mniej aut niż rok wcześniej, przy spadku całego rynku o blisko 7 proc. Clio trafiło do sprzedaży w 1990 r. i zastąpiło Renault 5. Łącznie koncern sprzedał 11,5 mln Clio trzech generacji. Czwarta, stylizowana pod nadzorem Laurensa Van den Ackera, podobna jest do koncepcyjnego sportowego auta DeZir. Będzie oferowana wyłącznie w pięciodrzwiowej karoserii, w droższych wersjach z podłączeniem do Internetu R-Link i siedmiocalowym ekranem. Pod maską znajdą się trzycylindrowe, turbodoładowane silniki. Clio będzie konkurować z niedawno wprowadzonym do sprzedaży Peugeotem 208 oraz mocno trzymającymi się VW Polo oraz Skodą Fabią.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Andrzej Sadowski

Wolność tak, ułatwienia nie

• RAZ POD WOZEM, RAZ POD WOZEM • Dopóki rządzący w Polsce będą mówić o ułatwieniach i ulgach dla przedsiębiorców, a nie o przywróceniu wolności gospodarczej, dopóty nie wybijemy się na ekonomiczną niepodległość