Najnowsza interwencja Uważam Rze

Felietony

Jest jak przed Rywinem

Michał Karnowski, Jacek Karnowski

Wywiad z Krzysztofem Skowrońskim, prezesem Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich

Dawno nie było tylu kandydatów do Hieny Roku przyznawanej przez Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich. Kto zwycięży?

Prawda, wielu jest już kandydatów, a do końca roku jeszcze trochę. Co miesiąc przyznajemy nominację do Hieny Roku i dyskusje zawsze są gorące. W czerwcu wygrał Cezary Łazarewicz za tekst nurzający się w prywatności rodziców braci Kaczyńskich. Jak rozumiem, teraz zajmie się ojcami innych polityków. A może nie? Podkreślam jednak – kandydatów jest w tym roku wyjątkowo wielu.

Jaki jest dzisiaj stan mediów? Zawód dziennikarza składano w grobie już wiele razy, ale teraz te głosy słychać szczególnie często.

Problem jest poważny. Z różnych powodów – ekonomicznych, politycznych, technologicznych – zanika dziennikarstwo rozumiane jako powołanie, misja patrzenia wielkim na ręce, ułatwiania ludziom komunikacji. Dziennikarze przestają poszukiwać źródeł, nie mają ani czasu, ani pieniędzy, żeby pojechać i sprawdzić, jak jest, by porozmawiać z ludźmi, dowiedzieć się prawdy u źródeł, lecz zajmują się recyklingiem.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Artur Osiecki

Brexit mobilizuje regiony

Województwa chcą przyspieszyć realizację nowych programów regionalnych zarówno ze względu na zbliżający się przegląd unijny, jak i potencjalne negatywne konsekwencje wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej

Anna Czyżewska

O wynagrodzeniu bez tabu

Zdecydowana większość pracowników uznaje, że rozmowę o podwyżce powinien zainicjować szef. Polacy nie są mistrzami negocjacji. Strategia biznesowej polemiki to wizytówka przedsiębiorcy