Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

Sukienka z wirtualnego wieszaka

Joanna Bojańczyk

Sprzedaż ubrań w Internecie będzie szybko rosła. Polski rynek rozwija się najszybciej w Europie. W ciągu pięciu lat w sieci ubierać się będzie jedna trzecia klientów

Zakupy w Internecie? Oczywiście. Elektronika, sprzęt AGD, kosmetyki, a nawet meble. To się opłaca – jest tańsze, z dostawą pod drzwi.

Ale ciuchy? Nie, bo to trzeba przymierzyć, dotknąć materiału, sprawdzić kolor.

Jeśli bowiem nie pasuje, to trzeba lecieć z tym na pocztę i odsyłać. No i nie wiadomo, czy na pewno zwrócą pieniądze.

Jak wynika z badań Pentor Research International przeprowadzonych dla Fashion House Outlet Centre, tak myśli jeszcze 91 proc. polskich klientów. Nie kupują odzieży i obuwia przez Internet najczęściej z powodu braku zaufania oraz niemożności przymierzenia asortymentu. Ale do pozostałych 9 proc. tych, którzy już się odważyli na takie zakupy, w szybkim tempie dołączają nowi. Z badania angielskiej agencji Centre for Retail Research wynika, że polski rynek internetowy rośnie najszybciej w Europie. W roku 2012 przybędzie mu 24 proc. klientów, podczas gdy we Francji 22 proc., w Wielkiej Brytanii 14 proc., a w Europie wzrost wyniesie średnio 16 proc.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Andrzej Sadowski

Wolność tak, ułatwienia nie

• RAZ POD WOZEM, RAZ POD WOZEM • Dopóki rządzący w Polsce będą mówić o ułatwieniach i ulgach dla przedsiębiorców, a nie o przywróceniu wolności gospodarczej, dopóty nie wybijemy się na ekonomiczną niepodległość

Wojciech Romański

W smoczym kręgu