Najnowsza interwencja Uważam Rze

Futbolowy Hyundai

Robert Przybylski

Hyundai utrzymuje, że najnowszy SUV Santa Fe odbierze klientów Volvo i BMW. Samochód oferowany jest z dwulitrowym dieslem, ma bogate wyposażenie, a pięcioletnia gwarancja ma zakasować nawet siostrzaną Kię, która udziela siedmioletniej, ale z ograniczeniami.

Hyundai liczy, że ten sprowadzany z Korei model oraz średnie i30 (budowane w Czechach), a także małe i20 (z fabryki w Turcji) pozwolą zdobyć marce w tym roku 3,6 proc. europejskiego rynku; na koniec 2011 r. Hyundai miał 2,8 proc. Koreańczycy nastawiają się na sukcesy, bo mają odświeżoną ofertę, a Hyundai jest coraz lepiej znany. Dzięki reklamom kupionym za 3,1 mln zł podczas Euro 2012 marka Hyundai jest przez 35 proc. respondentów kojarzona z turniejem. Wśród samochodowych marek lepiej wypadła Kia, ale ona wydała 11,6 mln zł. Dla Coca- Coli odsetek wynosi 53 proc.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Hubert Kozieł

Czy Podesta zadławi się pizzą?

• SPISKOWA TEORIA WSZYSTKIEGO • Wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych były wielkim zwycięstwem zwolenników spiskowej teorii dziejów. Potwierdziły bowiem wiele ich tez

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej