Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

Złoto dla „Uważam Rze”

Magdalena Lemańska

Akcja promocyjna tygodnika „Uważam Rze" została uznana za najskuteczniejszą kampanię wprowadzającą na rynek nowy produkt w 2011 r.

Dostała złotą statuetkę w konkursie reklamowym Effie w kategorii Launch.

Effie to konkurs, w którym branża reklamowa co roku nagradza najlepsze kampanie reklamowe. Podstawowym kryterium oceny jest to, jak kampania przełożyła się na zakładane przez reklamodawcę wyniki. W tym roku jury Effie nie przyznało żadnej kampanii najwyższego wyróżnienia, czyli Grand Prix.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy