Najnowsza interwencja Uważam Rze

Tu i teraz

Za późno i za słabo

Piotr Zaremba

Nie wydaje się, by ostatnie „exposé” Tuska zmniejszyło narastający kryzys zaufania do władzy

Najpierw spójrzmy na „exposé" Donalda Tuska z punktu widzenia marketingu. Jest ono zdumiewająco zachowawcze. Jakby nic się nie zdarzyło. I jakby premier poza tasiemcowymi naradami z Janem Krzysztofem Bieleckim czy Jackiem Rostowskim nie dysponował potencjałem PR-owców.

Premier zapowiedział to wystąpienie już dawno, czym wywołał nadzieje na nowe otwarcie. Nawet z kręgu jego doradców płynęły sygnały, że trzeba szukać nowego paliwa, uzasadnienia dla własnych rządów.

Taka wczesna zapowiedź była błędem, dała opozycji czas na własne inicjatywy, na spalenie tego widowiska. Trzeba przyznać, że opozycja wykorzystała okazję. I „exposé" Jarosława Kaczyńskiego, i wielki marsz w centrum Warszawy, i inicjatywa z technicznym premierem, prof. Glińskim, wpisały się w ten wyścig. I wysypały się sondaże pokazujące, że PO zaczyna mieć kłopot z pierwszym miejscem.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Piotr BOŻEJEWICZ

Może i koniec, ale nie świata

• TAKO RZECZE [P] •Skoro Obama nawet w części nie okazał się takim cudotwórcą, jak przepowiadali eksperci, to czemu Trump miałby być taki groźny, jak go malują ci sami ludzie?

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej