Najnowsza interwencja Uważam Rze

Temat numeru

Kamil Cebulski najpierw uczyl przedsiebiorczosci licealistow

Praktyczna szkoła milionerów

Karolina Kowalska

Dorobili się ogromnych pieniędzy, dziś zdradzają tajemnicę, jak odnieść sukces

Na razie trzeba jednak przede wszystkim rąk do pracy. W Zambii były już dwie grupy asbirowych wolontariuszy, którzy wywozili ziemię, kopali doły, a przy okazji uczyli tamtejszą dzieciarnię. Kolejna grupa pojedzie na miesiąc w październiku, by malować ściany, kłaść cegły. Zdaniem Cebulskiego to też kształcące – nie tylko sama podróż, ale obserwacja, jak coś teoretycznie stworzonego w ramach pomocy potrafi na siebie zarobić. I jakie to ważne, żeby się nie poddawać. Niedawno się okazało, że studnie, które ASBIRO wybudowało w Lusace, to żaden pomysł na biznes, bo choć na 17-tysięcznym osiedlu brakuje wody i ludzie mają do niej dostęp tylko trzy godziny dziennie, monopol na handel wodą ma w Zambii państwo. Okazało się jednak, że zarobić będzie można na wynajmie sal. Amerykańska korporacja będzie tu testowała swoje urządzenia. – Nasi przyszli zambijscy uczniowie też to widzą. I uczą się, że grunt to się nie poddawać – mówi Kamil Cebulski. Jest pewny, że w lutym, kiedy budynek szkoły już stanie, szkoła zdoła na siebie zarobić.

1 2 3 4
Następna

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Andrzej Sadowski

Wolność tak, ułatwienia nie

• RAZ POD WOZEM, RAZ POD WOZEM • Dopóki rządzący w Polsce będą mówić o ułatwieniach i ulgach dla przedsiębiorców, a nie o przywróceniu wolności gospodarczej, dopóty nie wybijemy się na ekonomiczną niepodległość

Anna Czyżewska

O wynagrodzeniu bez tabu

Zdecydowana większość pracowników uznaje, że rozmowę o podwyżce powinien zainicjować szef. Polacy nie są mistrzami negocjacji. Strategia biznesowej polemiki to wizytówka przedsiębiorcy