Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

źródło: solaris
Projekt nowego, dwuprzegubowego autobusu Solarisa z hybrydowym napędem

Solaris podbija świat

Rafał Kotomski

Sprzedaż autobusu to dopiero część sukcesu, bo o każdym kliencie trzeba pamiętać przez wiele następnych lat – przekonuje Solange Olszewska, prezes Solarisa, który w swojej branży wyrósł na jedną z największych europejskich potęg

Solaris ma już tak ugruntowaną markę, że stać go dzisiaj na projekty innowacyjne i wielce oryginalne. Tak właśnie jest z najnowszym dzieckiem fabryki – dwuprzegubowym autobusem elektrycznym, który firma zamierza produkować we współpracy z naukowcami Politechniki Warszawskiej i Politechniki Poznańskiej. – Oczywiście efektem finalnym ma być komercjalizacja produktu. W chwili obecnej największe zainteresowanie tego typu konstrukcjami obserwujemy na rynkach skandynawskim i niemieckim. Nie jest to jednak autobus budowany z myślą o konkretnym państwie. O jego zakupie będą decydować potrzeby przewozowe konkretnej aglomeracji. Niewykluczone więc, że na autobusy dwuprzegubowe znajdą się również klienci w naszym kraju. Taki pojazd może być na przykład dobrą alternatywą dla tramwajów jeżdżących po polskich miastach – przekonuje prezes Solange Olszewska.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Andrzej Sadowski

Wolność tak, ułatwienia nie

• RAZ POD WOZEM, RAZ POD WOZEM • Dopóki rządzący w Polsce będą mówić o ułatwieniach i ulgach dla przedsiębiorców, a nie o przywróceniu wolności gospodarczej, dopóty nie wybijemy się na ekonomiczną niepodległość

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej