Butik- Multimedia
POLECA KRZYSZTOF JÓŹWIAK
Fujitsu World Tour 2015
Fujitsu World Tour to jedna z największych imprez objazdowych z dziedziny teleinformatyki na świecie. W tym roku japoński koncern zorganizował swoją konferencję w 18 wybranych miastach położonych na wszystkich kontynentach. Po ubiegłorocznym sukcesie, impreza ponownie gościła także w Warszawie, a „Uważam Rze” było jej patronem medialnym.
Fujitsu od dłuższego czasu konsekwentnie promuje swoje działania hasłem „Human Centric Innovation”, czyli innowacji tworzonych z myślą o człowieku. We współczesnym hiperpołączonym świecie zaawansowana technologia jest już bowiem obecna w każdym aspekcie biznesu i życia społecznego. Uważa się, że np. internet rzeczy spowoduje znacznie większą rewolucję niż internet i telefonia komórkowa razem wzięte. Zmiany są więc nieuniknione; ważne jest jednak, aby małe, średnie i duże przedsiębiorstwa potrafiły się do nich przystosować, nie tracąc z oczu czynnika ludzkiego, który powinien zawsze postać w centrum zachodzącej transformacji. – W naszych laboratoriach badawczych intensywnie pracujemy nad tym, aby hiperpołączony świat nie był jedynie hasłem, ale stał się realny. Weźmy na przykład internet rzeczy. Jest on coraz bardziej rozpowszechniony, szczególnie w nowoczesnym przemyśle, gdzie niezliczone czujniki są czymś naturalnym, nam zależy jednak, aby z dobrodziejstw tej technologii mogła korzystać moja matka, żona, córka, syn, każdy człowiek. Aby tak się jednak stało, najnowsze technologie muszą tworzyć spójny, zintegrowany system, sprawnie przetwarzający olbrzymie ilości danych – mówił dr Adel Rouz, wiceprezes europejskich laboratoriów badawczych Fujitsu.