Najnowsza interwencja Uważam Rze

Butik

źródło: materiały prasowe

SUV, który urósł

Krzysztof Galimski

Nowa RAV-4 to już czwarta generacja popularnej miejskiej terenówki Toyoty



To właśnie toyocie RAV-4 zawdzięczamy obecny boom na SUV-y. W 1994 r. japoński koncern pokazał, że terenówka nie musi być wielka i toporna. Co więcej, nie musi mieć napędu na cztery koła ani nawet nie musi służyć do jazdy w terenie. Przeciwnie, może być mała, z napędem na jedną oś i służyć do bezpiecznego przewożenia dzieci z domu do przedszkola. Pomysł mógł się wówczas wydawać szalony, ale sprawdził się doskonale. Dwadzieścia lat później czwarta już generacja RAV-4 jest kontynuatorką tej samej filozofii, tyle że już nie jest taka mała.

Obecna generacja utraciła ostatnią cechę łączącą ją ze starymi dużymi terenówkami – koło zapasowe umieszczane na pokrywie bagażnika. Linie nadwozia są zarysowane dynamicznie, wręcz agresywnie. Wszystko zgodnie z najnowszą modą. Również wnętrze zaprojektowano w takim samym, odważnym stylu. Co ważniejsze, wskaźniki są bardzo przejrzyste, przyciski rozmieszczono logicznie i wszystko jest pod ręką. Zastrzeżenia można mieć (choć trochę na siłę) tylko do jakości niektórych użytych materiałów. W mniej widocznych miejscach użyto np. plastiku imitującego włókno węglowe. Ale czy to naprawdę ma aż takie znaczenie?

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Piotr BOŻEJEWICZ

Może i koniec, ale nie świata

• TAKO RZECZE [P] •Skoro Obama nawet w części nie okazał się takim cudotwórcą, jak przepowiadali eksperci, to czemu Trump miałby być taki groźny, jak go malują ci sami ludzie?

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej