Butik- Książki dla Biznesu
POLECA MALWINA UŻAROWSKA
Aleksandra Ślifirska
Medialne lwy dla rekinów biznesu
PWN
Cena: 49 zł
Jedyna w swoim rodzaju książka, która opisuje, w jaki sposób osiągnąć sukces, wykorzystując media. Autorka zebrała w jednym miejscu doświadczenia praktyków, wieloletnich dziennikarzy, którzy osiągnęli sukces w swojej branży i oddała im głos. Przemawiają zatem do ludzi biznesu, udzielając im bezcennych porad, wnosząc wkład w kształtowanie dobrego wizerunku i wzmacnianie marki.
Już sama konstrukcja książki zaskakuje świeżością i zachęca do czytania. Niezwykle ciekawa, dynamiczna i bogato ilustrowana pozycja stanowi ekskluzywny poradnik dla ludzi biznesu – prezentuje sztukę świadomego wykorzystania mediów. Każdy rozdział zawiera wywiad ze znanym i doświadczonym dziennikarzem oraz podsumowanie z praktycznymi poradami i wskazówkami. Niezależnie od osobistego stosunku czytelnika do rozmówców, trzeba przyznać, że autorka zgromadziła wypowiedzi osób, które odniosły niezaprzeczalny sukces w swojej branży. To dziennikarze bardziej lub mniej lubiani, szanowani lub nie, kontrowersyjni, ekscentryczni lub wyważeni, ale wszyscy doświadczeni. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta „Polityki”, Marek Tejchman, dziennikarz TVN Biznes, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice, Jacek Szmidt, redaktor naczelny „Twojego Stylu”, Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP Info, Kamil Durczok, były redaktor naczelny „Faktów” TVN, Dorota Niećko, dziennikarka „Dziennika Zachodniego”, a także Wiktor Legowicz i Arkadiusz Ekiert, dziennikarze ekonomiczni radiowej Trójki. Gdyby najpopularniejsi dziennikarze tylko ujawniali biznesmenom sekrety skutecznych prezentacji przed kamerami i mikrofonem, można by powiedzieć, że to książka o wystąpieniach publicznych. Jednak to znacznie więcej. Rozmówcy pokazują nie tylko, jak ważne jest tworzenie własnego wizerunku i własnej marki, ale również jak tego dokonać. „Rzeczywistość eliminuje z biznesu ludzi niekomunikatywnych” – mówi w książce Aleksandry Ślifirskiej Bogusław Chrabota.