Najnowsza interwencja Uważam Rze

Butik

Butik- Książki dla Biznesu

POLECA MALWINA UŻAROWSKA

Aleksandra Ślifirska

Medialne lwy dla rekinów biznesu

PWN

Cena: 49 zł

Jedyna w swoim rodzaju książka, która opisuje, w jaki sposób osiągnąć sukces, wykorzystując media. Autorka zebrała w jednym miejscu doświadczenia praktyków, wieloletnich dziennikarzy, którzy osiągnęli sukces w swojej branży i oddała im głos. Przemawiają zatem do ludzi biznesu, udzielając im bezcennych porad, wnosząc wkład w kształtowanie dobrego wizerunku i wzmacnianie marki.

Już sama konstrukcja książki zaskakuje świeżością i zachęca do czytania. Niezwykle ciekawa, dynamiczna i bogato ilustrowana pozycja stanowi ekskluzywny poradnik dla ludzi biznesu – prezentuje sztukę świadomego wykorzystania mediów. Każdy rozdział zawiera wywiad ze znanym i doświadczonym dziennikarzem oraz podsumowanie z praktycznymi poradami i wskazówkami. Niezależnie od osobistego stosunku czytelnika do rozmówców, trzeba przyznać, że autorka zgromadziła wypowiedzi osób, które odniosły niezaprzeczalny sukces w swojej branży. To dziennikarze bardziej lub mniej lubiani, szanowani lub nie, kontrowersyjni, ekscentryczni lub wyważeni, ale wszyscy doświadczeni. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta „Polityki”, Marek Tejchman, dziennikarz TVN Biznes, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice, Jacek Szmidt, redaktor naczelny „Twojego Stylu”, Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP Info, Kamil Durczok, były redaktor naczelny „Faktów” TVN, Dorota Niećko, dziennikarka „Dziennika Zachodniego”, a także Wiktor Legowicz i Arkadiusz Ekiert, dziennikarze ekonomiczni radiowej Trójki. Gdyby najpopularniejsi dziennikarze tylko ujawniali biznesmenom sekrety skutecznych prezentacji przed kamerami i mikrofonem, można by powiedzieć, że to książka o wystąpieniach publicznych. Jednak to znacznie więcej. Rozmówcy pokazują nie tylko, jak ważne jest tworzenie własnego wizerunku i własnej marki, ale również jak tego dokonać. „Rzeczywistość eliminuje z biznesu ludzi niekomunikatywnych” – mówi w książce Aleksandry Ślifirskiej Bogusław Chrabota.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Ewa Bednarz

Kredyt z plastiku

Tylko część banków decyduje się na wydawanie przedsiębiorcom kart kredytowych. Znacznie chętniej oferują im dużo kosztowniejsze karty obciążeniowe

Anna Czyżewska

O wynagrodzeniu bez tabu

Zdecydowana większość pracowników uznaje, że rozmowę o podwyżce powinien zainicjować szef. Polacy nie są mistrzami negocjacji. Strategia biznesowej polemiki to wizytówka przedsiębiorcy