Najnowsza interwencja Uważam Rze

Felietony

MIROSŁAW STELMACH

Co zrobić z władzą?

Andrzej Sadowski

• RAZ POD WOZEM, RAZ POD WOZEM • Już raz w Polsce jedną ustawą usunięto toksyczne dziedzictwo przepisów niszczących naszą przedsiębiorczość. Skutkiem tego był największy cud gospodarczy końca XX wieku

Co zrobić, aby to w Polsce wykorzystać 100 proc. możliwości, które daje nasza tradycyjna zaradność i pracowitość oraz niespożyta przedsiębiorczość? To są największe nasze aktywa, które dają nam zauważalną nad innymi nacjami przewagę. Widać ją zwłaszcza w innych państwach, w których to Polacy dziś wyznaczają standardy odpowiedzialnej i wymagającej pracy, wygrywając zmagania o coraz wyższe stanowiska oraz miejsce na rynku.

A gdyby tak politykę historyczną, przywracającą dumę oraz elementarną wiedzę głównie o militarnych zwycięstwach minionych pokoleń, poszerzyć co do zasady o politykę odnoszącą się do współczesnych Polaków, którzy swoją pracą sprawiają, że jesteśmy dumnym, a nie pysznym narodem? Stając się żywym synonimem zanikającej już w Europie pracowitości, Polacy mają dziś nie mniejszy powód do dumy niż wtedy, gdy nasi przodkowie zwyciężali pod Kutyszczami z dwudziestopięciokrotnie większymi siłami przeciwnika.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Polacy coraz częściej kupują online. Co ich przekonuje do tej formy zakupów?

Kupujemy na potęgę. Rynek dóbr konsumenckich rozwija się dynamicznie, a my – konsumenci – podążamy za najnowszymi trendami. Kupujemy nie tylko więcej, ale i korzystając ze znacznie...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Artur Osiecki

Brexit mobilizuje regiony

Województwa chcą przyspieszyć realizację nowych programów regionalnych zarówno ze względu na zbliżający się przegląd unijny, jak i potencjalne negatywne konsekwencje wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej

Anna Czyżewska

O wynagrodzeniu bez tabu

Zdecydowana większość pracowników uznaje, że rozmowę o podwyżce powinien zainicjować szef. Polacy nie są mistrzami negocjacji. Strategia biznesowej polemiki to wizytówka przedsiębiorcy