Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

źródło: REPORTER
ANDRZEJ HULIMKA

Czas na reklamowe ekrany

Joanna Pełech

Reklama zewnętrzna to nie tylko billboardy, citylighty czy różnego rodzaju słupy ogłoszeniowe. To również elektroniczne ekrany, których w przestrzeni publicznej pojawia się coraz więcej. Tym medium powinny się zainteresować także mniejsze firmy


Rok 2015 według Agencji Reklamowej BE Media to czas rosnącego zainteresowania reklamą zewnętrzną w jej digitalowej, czyli elektronicznej formie. Dlaczego akurat ten kanał komunikacji marketingowej jest atrakcyjny dla firm? To przede wszystkim efekt świeżości, ekrany to wciąż nowe medium, ciekawe dla przedsiębiorców poszukujących innowacyjnych sposobów dotarcia do klientów. To także konsekwencja podążania za mediami, które same przekształcają się w formę cyfrową. Równocześnie ten rodzaj wizualnej komunikacji elektronicznej pozwala na zwiększenie liczby przekazów reklamowych. Na jednym nośniku można połączyć kilka firm i marek, które są zainteresowane emisją we wskazanym miejscu i w określonym czasie. Problemem pozostaje jednak brak standaryzacji tej formy reklamy i efektywnych badań, co może ograniczać jej rozwój.

Miks technologii

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Anna Czyżewska

O wynagrodzeniu bez tabu

Zdecydowana większość pracowników uznaje, że rozmowę o podwyżce powinien zainicjować szef. Polacy nie są mistrzami negocjacji. Strategia biznesowej polemiki to wizytówka przedsiębiorcy