Najnowsza interwencja Uważam Rze

Butik

• KSIĄŻKI DLA BIZNESU •

Malwina Użarowska

POLECA MALWINA UŻAROWSKA

Kofeina dla kreatywności


Książka, od której nie sposób się oderwać. Przenosi czytelnika do skarbca z pomysłami. Jak się okazuje, nie ma takiej rzeczy, która byłaby wystarczająco dobra, by jej nie poprawić. Bo czego to ludzie nie wymyślą? Krem do golenia z kawą, telefon na tabletki, czujnik rzeczy zgubionych, wykrywacz glutenu, długopis 3D, którym można rysować przestrzenne obiekty, samopodgrzewające się dania, ekologiczne naczynia ze spadających liści i 94 inne wynalazki.

Bogato ilustrowany zbiór niekonwencjonalnych, ale zachwycających pomysłów opatrzony jest krótkimi, ciekawymi historiami opisującymi twórców i okoliczności powstania niebanalnych rozwiązań. Niektóre z pomysłów stały się modne i zarobiły krocie, a inne powoli wchodzą do użytku codziennego, dziwią lub zachwycają, wywołują uśmiech. Wszystkie dowodzą, że kreatywność jest źródłem zysku i że gdziekolwiek padnie wzrok, tam znajduje się pole do popisu. Okazuje się, że pieniądze naprawdę leżą na ulicy.

Książka zachęca do innowacyjnego myślenia. Być może stanie się inspiracją do kolejnych odkryć, rozwinięcia dotychczasowego biznesu lub stworzenia fascynującego start-upu. Odświeża i karmi wyobraźnię. Niektóre idee wymagały większych nakładów finansowych, inne były zaskakująco tanie. Co odkrywczego może wymyślić chłopiec patrzący, jak jego siostra sprzedaje świece na zbiórce charytatywnej? Teraz, będąc w szkole średniej, świetnie zarabia na swoim pomyśle. Rozszerza asortyment i bawi się przy tym doskonale.

Wszystkie przedstawione w książce idee dowodzą, jak wiele jest jeszcze niezagospodarowanych przestrzeni wokół nas, pragnień do zaspokojenia, rzeczy, których możemy potrzebować. A przecież każde nowe rozwiązanie rodzi kolejne. Ten proces wydaje się nie mieć końca. Jeśli możemy podgrzać lub schłodzić napój w kubku, co zrobić, by utrzymał stałą temperaturę? Jeśli wynaleziono sznurówki do butów i zamki błyskawiczne, czy da się połączyć te dwa wynalazki w jeszcze bardziej funkcjonalną całość? Jeśli można obniżyć wagę i giętkość materiałów, to może warto się pokusić o zwijane kalosze i rozkładany przenośny kajak? Co jeszcze można sprzedawać z ulicznych automatów?

Książka jest esencjonajną bombą dla wszystkich, którzy poszukują pomysłu na biznes. Sky’s the limit! MAU

 

Człowiek – najlepsza marka


Andy Harrington występuje na scenach ramię w ramię z największymi mówcami świata, takimi jak Anthony Robbins, Richard Branson i Donald Trump. Nie wygląda na showmana i nim nie jest. Zachwyca naturalnością, koncentracją i chęcią dzielenia się swoją wiedzą. Andy Harrington zaczął niedawno odwiedzać Polskę ze swoimi seminariami i szkoleniami. Kto widział wykłady tego mówcy, ten pobiegnie do księgarni. A czy ten, kto przeczyta książkę, zachwyci się i zdecyduje na tę ścieżkę rozwoju? Warto sprawdzić. Wielu ją wybrało. Książka udowadnia czytelnikowi, że to on sam jest marką. I to jaką! Każdy może zarobić na tym, kim jest i co wie – to przesłanie pojawia się nieustannie w przekazach motywacyjnych Harringtona. W książce znajdujemy odpowiedzi na wiele pytań, jakie można sobie stawiać nie tylko na początku drogi zawodowej, ale i na każdym etapie kariery. Jak znaleźć swoje silne strony, jak wyróżnić się z tłumu, poprowadzić swoją ścieżkę ku sukcesom? Jest to poradnik, który krok po kroku podpowiada, co jest podstawą zbudowania autorytetu, jak konstruować materiały o swoim produkcie, jak stać się przekonującym mówcą i sprzedać swoje usługi. Nie jest to jednak książka aż tak uniwersalna, jak mogłoby się wydawać. Adresowana jest do osób, które biorą pod uwagę karierę mówcy, konsultanta, coacha, doradcy i eksperta oraz do wszystkich, którzy jeszcze się nie spodziewają, że to oni sami mogą stać się dobrze sprzedającą się marką. Może zatem jednak dla każdego. Istnieje wiele tematycznie podobnych pozycji na rynku, ale tę książkę napisał Andy Harrington. A to wszystko zmienia. MAU

Poprzednia
1 2

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Wojciech Romański

W smoczym kręgu

Intermedia

• MYŚLI I SŁOWA • BEATA SZYDŁO