Najnowsza interwencja Uważam Rze

Świat

Przejrzysty Mr Flynn

Maria Rajca

Słynny blogger Pat Flynn został uznany za jednego z najbardziej inspirujących przedsiębiorców Ameryki. Stał się też idolem tzw. millenialsów, pierwszego w pełni cyfrowego pokolenia

 

Pat Flynn nie jest potentatem. Ale w ciągu ostatnich sześciu lat zarobił 3 mln dolarów. Gdy w 2008 r. nadszedł kryzys finansowy, stracił posadę w firmie architektonicznej. Od tego czasu mawia tak: „Okazało się, że zwolnienie z pracy było jedną z najlepszych rzeczy, jakie spotkały mnie w życiu”. Bo dzięki temu stworzył doradczą firmę internetową, która z założenia ma pomagać potencjalnym przedsiębiorcom: tworzy kompetentne i popularne portale poświęcone różnego rodzaju przedsiębiorczości i wielu profesjom. Wydał książki, stworzył firmę Flynndustries, której filarem jest blog Smart Passive Income (ma ponad 10 mln czytelników) i powiązany z nim podcast. Wszystko to stało się niejako przypadkiem, ale Pat wstrzelił się też idealnie w pewien trend, który tak opisał magazyn „Forbes”: „Wejdź na jakikolwiek kampus i porozmawiaj z kimś, kto ma mniej niż 30 lat. To są dla nich słowa klucze: zajęcie na boku, biznes lifestyle”. W Ameryce wyrosło pokolenie, które nie chce ani pracować do zatracenia, ani prowadzić firm angażujących cały ich wolny czas. Lifestyle biznes to taka działalność, która pozwala zachować swobodę, elastyczne godziny i styl pracy, nie odbiera pasji ani radości bycia z przyjaciółmi i rodziną. To „hobby-biznes” – jak wyjaśnia „Forbes”.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej