Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

źródło: Bloomberg

Centrum handlowe w internecie

Piotr Mazurkiewicz

Kiedyś osoby kupujące przez internet robiły to zazwyczaj rano w domu lub po pracy. Dzisiaj dzięki smartfonom są online właściwie cały czas i mogą nieustannie sprawdzać ofertę – mówi David Schneider, jeden z założycieli Zalando

Wielokrotnie podkreślacie, że Zalando nie jest już tylko e-sklepem, ale staje się platformą modową. Co to właściwie znaczy? 
Faktycznie uważamy, że dzisiaj Zalando to coś znacznie więcej niż sklep z ubraniami i butami. Jesteśmy miejscem, w którym marki modowe kontaktują się ze swoimi klientami, a klienci wymieniają doświadczeniami. To zdecydowanie więcej niż samo prezentowanie produktów. Chcemy także dać klientom doświadczenie modowe na zupełnie nowym poziomie, zwłaszcza jeśli mówimy o użytkownikach mobilnych. Realia zmieniają się dzisiaj bardzo szybko, tradycyjne sklepy odzieżowe przez dekady budowały sposoby komunikacji z klientami, docierania do nich z nowymi produktami, markami itp. Dzisiaj czasu jest zdecydowanie mniej, a my chcemy być w centrum wszystkich zmian, jakie dokonują się w internetowym świecie. Otoczenie jest bardzo dynamiczne, a my pozwalamy markom na dokładne określenie grupy docelowej, do której chcą trafić. Wszystko to jest możliwe dzięki danym, jakie zbieramy na temat klientów, i które oni chętnie nam przekazują – na temat ich gustów, preferencji, ale też oczekiwań. 
Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Hubert Kozieł

Czy Podesta zadławi się pizzą?

• SPISKOWA TEORIA WSZYSTKIEGO • Wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych były wielkim zwycięstwem zwolenników spiskowej teorii dziejów. Potwierdziły bowiem wiele ich tez

Anna Czyżewska

O wynagrodzeniu bez tabu

Zdecydowana większość pracowników uznaje, że rozmowę o podwyżce powinien zainicjować szef. Polacy nie są mistrzami negocjacji. Strategia biznesowej polemiki to wizytówka przedsiębiorcy