Najnowsza interwencja Uważam Rze

Felietony

źródło: 123RF

Motywacja na wagę złota

Anna Czyżewska

Premia za dobrze przespaną noc, porady dietetyka czy urlop na rozwijanie własnego biznesu to tylko niektóre z najbardziej oryginalnych motywatorów. Pracodawcy, konkurując o specjalistów, coraz chętniej sięgają po nieoczywiste bonusy

Inwestując w ludzki kapitał, warto wybrać najskuteczniejsze metody budowania zaangażowania w funkcjonowanie firmy. Doceniony pracownik to wydajny pracownik – z tego założenia powinni wychodzić wszyscy przedsiębiorcy. Pracodawca, który zna potrzeby kadry i potrafi ją atrakcyjnie wynagrodzić, szybko zwielokrotni zyski. Jak wykazują badania Saratoga HC Benchmarking, każda złotówka na rozwój zawodowy pracowników to aż 170 proc. profitów dla firmy. Inwestowanie w progres to w konsekwencji zwiększanie biznesowej skuteczności. Jak zdefiniować motywację? Jest to siła motoryczna działań; zachowanie ukierunkowane na cel. Dobre zmotywowanie daje siłę napędową do realizacji zamierzeń. Pracownik, który – jako „filar” przedsiębiorstwa – otrzymuje pozytywne bodźce, odpowiada lojalnością i produktywnością. Jak budować program motywacyjny? Pierwszym krokiem będzie poznanie zindywidualizowanych potrzeb i próba zaoferowania szerokiej gamy rozwiązań.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Polacy coraz częściej kupują online. Co ich przekonuje do tej formy zakupów?

Kupujemy na potęgę. Rynek dóbr konsumenckich rozwija się dynamicznie, a my – konsumenci – podążamy za najnowszymi trendami. Kupujemy nie tylko więcej, ale i korzystając ze znacznie...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Hubert Kozieł

Czy Podesta zadławi się pizzą?

• SPISKOWA TEORIA WSZYSTKIEGO • Wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych były wielkim zwycięstwem zwolenników spiskowej teorii dziejów. Potwierdziły bowiem wiele ich tez

Anna Czyżewska

O wynagrodzeniu bez tabu

Zdecydowana większość pracowników uznaje, że rozmowę o podwyżce powinien zainicjować szef. Polacy nie są mistrzami negocjacji. Strategia biznesowej polemiki to wizytówka przedsiębiorcy