Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

19.08.2000 MODLIN- INWAZJA MOCY - TEXAS, KASIA KOWALSKA, KASA JG7528

Przewaga muzyka fakty

Magdalena Lemańska

Różnica między dwoma radiowymi gigantami – „Zetką” i RMF FM – nigdy nie była tak duża jak w ubiegłym roku. Czy w tym ta tendencja się utrzyma?

W ubiegłym roku radia słuchało najwięcej ludzi od 2001 roku – wykazały badania Radia Track. Słuchalność RMF FM wyniosła najwięcej w historii badań (27,32 proc. w skali roku), a „Zetki” sięgnęła swego historycznego minimum (16,13 proc.).

A przecież jeszcze pierwsze badania wspomnianego Radia Track plasowały te dwie odwiecznie rywalizujące stacje na podobnym poziomie. W 2001 roku RMF FM było liderem ogólnopolskiej słuchalności z wynikiem 19,2 proc., ale wyprzedzało „Zetkę” o włos (18,8 proc.).

– Na początku obie stacje szły łeb w łeb, aż w pewnym momencie RMF FM zaczęło mocno odstawać od „Zetki”. Na pewno pomogło mu to, że prowadziło ogromne kampanie promocyjne w prasie, outdoorze oraz mocno promowało się poprzez inne akcje skierowane do słuchaczy – mówi Tomasz Tęcza, media menedżer w domu mediowym SPC House of Media. RMF FM zawsze z rozmachem stawiało na promocję, dość przypomnieć choćby sławetne Inwazje Mocy – organizowane w latach 1995 – 2000 w całej Polsce ogromne masowe imprezy muzyczne, mocno lansujące logo i żółto-niebieskie barwy radia.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Ewa Bednarz

Kredyt z plastiku

Tylko część banków decyduje się na wydawanie przedsiębiorcom kart kredytowych. Znacznie chętniej oferują im dużo kosztowniejsze karty obciążeniowe