Gwiazdy sprzedają
Jedni ich kochają, innych irytują. Firmy, które wykorzystują w swoich kampaniach największe międzynarodowe gwiazdy, twierdzą jednak, że to się opłaca
Jedną z firm, która od trzech lat regularnie opiera kampanie reklamowe swoich produktów na wizerunku bardzo znanych aktorów, jest bank BZ WBK. W jego reklamach grał już John Cleese, Danny de Vito i Gerard Depardieu. Właśnie wystartowała kolejna kampania reklamowa banku, tym razem z udziałem Antonio Banderasa. – Takie działania dobrze wpływają na naszą markę. Współpraca z gwiazdami stała się znakiem firmowym BZ WBK. Od niej zaczęła się też realizacja naszej strategii, która miała sprawić, by bank stał się marką ogólnopolską, z czym firma m.in. z uwagi na nazwę miała problemy. I to się udało zmienić. Celebryci wpływają też na pozyskiwanie nowych klientów oraz na poziom sprzedaży konkretnego produktu, który promują – mówi Jędrzej Marciniak, szef marketingu banku.