Najnowsza interwencja Uważam Rze

Temat numeru

FOT. JERZY DUDEK/FOTORZEPA

Rosnące ceny zakręcą polityką

Igor Janke

Podwyżki dotykają milionów wyborców. Dla opozycji to wymarzona sytuacja. Tylko czy potrafi ją wykorzystać?

Co będzie ważnym tematem w nadchodzącej kampanii wyborczej? Wyjaśnienie przyczyn tragedii smoleńskiej? Zapewne ten temat pojawi się, ale raczej nie wywoła wielkich emocji, a na pewno nie spowoduje, że ktoś zmieni swoje preferencje. To temat dobry dla integracji twardego jądra elektoratu PiS. Kwestia bardzo ważna, ale zamęczona przez polityków. Nieprzypadkowo tak mało flag wisiało 10 kwietnia i tak wielu ludzi mówi w sondażach, że ma dość tej sprawy. Przykre to, ale prawdziwe.

Jakiś inny temat? Brak reform, konieczność ich wprowadzenia? Trudno w to uwierzyć, zwłaszcza widząc niewielką popularność PJN, która jako jedyna próbuje mówić o reformach.  

Polityka międzynarodowa? Dobre opinie na temat Polski w zachodnich mediach? Trudna sytuacja geopolityczna? Brawurowo lub kiepsko przeprowadzona prezydencja? Nie wydaje się. Polacy przestali oglądać się tak bardzo na to, co dzieje się w Europie czy USA, od kiedy zobaczyli, że bogatsze kraje poradziły sobie z kryzysem gorzej niż my. Prysł już mit cudownego Zachodu.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Artur Osiecki

Brexit mobilizuje regiony

Województwa chcą przyspieszyć realizację nowych programów regionalnych zarówno ze względu na zbliżający się przegląd unijny, jak i potencjalne negatywne konsekwencje wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej

Anna Czyżewska

O wynagrodzeniu bez tabu

Zdecydowana większość pracowników uznaje, że rozmowę o podwyżce powinien zainicjować szef. Polacy nie są mistrzami negocjacji. Strategia biznesowej polemiki to wizytówka przedsiębiorcy