Najnowsza interwencja Uważam Rze

Tu i teraz

FOT. DAREK GOLIK/FOTORZEPA

Nie damy się zakneblować

Marek Pyza

Nie chcą pamiętać wszystkich przykrości, które ich spotkały. Dziś bliscy ofiar mówią spokojniej niż kilka miesięcy temu. Ale jednocześnie z większą determinacją dążą do celu. Do prawdy

Trzynaście miesięcy temu świat im się zawalił. W sobotni poranek wstali ze świadomością, że za kilka godzin zobaczą swoich mężów, żony, synów. Nagle zaczęły dzwonić telefony, a na paskach w telewizji pojawiały się coraz straszniejsze informacje.

Wszyscy żyli w cieniu swoich bliskich. Nagle znaleźli się w centrum uwagi, w samym środku najgłośniejszej i najtrudniejszej żałoby. Ich nazwiska codziennie pojawiały się w mediach, były na ustach polityków i komentatorów. Nie chcieli tego. Część broni się przed tym do dziś.

Dorota Skrzypek od roku samotnie wychowuje dwóch synów. Gdy stracili ojca mieli siedem i dziewięć lat. Wdowa po prezesie NBP unika kontaktów z mediami. Dotychczas zdecydowała się wystąpić jedynie w filmie „Lista pasażerów”. Jak mówi, najbardziej boli ją upolitycznienie tragedii: – To się stało wbrew zdrowemu rozsądkowi.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Adam Maciejewski

Polski kapitał na Kaukazie

Od 2014 r. w Armenii działa fabryka polskiej spółki Lubawa. Nawiązanie współpracy z rządem Armenii było możliwe dzięki promocji naszego przemysłu za granicą, wspieranej przez dotacje z UE

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej