Lot trzmiela
Chevrolet Camaro pod koniec roku będzie oferowany (także w Polsce) w specjalnej wersji Bumblebee (trzmiel). Camaro jest najpopularniejszym samochodem sportowym USA. Model trafił do sprzedaży pod koniec 2009 r. i już w następnym roku – pierwszy raz od 24 lat – wyprzedził Forda Mustanga. W tym roku do maja w USA Chevrolet sprzedał ponad 40 tys. samochodów, gdy Ford o 10 tys. mustangów mniej. Podobną sprzedaż do Forda miał także Dodge Challenger. Camaro wejdzie do sprzedaży również w Polsce – pierwsze dostawy już jesienią. Chevrolet nie spodziewa się zawojować polskiego rynku modelem, który ma sześciolitrowy silnik i nie jest demonem oszczędności. Cena także nie jest mała – 200 tys. zł w podstawowej wersji. Chevrolet jednak uważa, że legendarne Camaro stanowi doskonałą reklamę i w przyszłym roku do sprzedaży chce wprowadzić jeszcze droższy sportowy model – Corvette. W poprzedniej dekadzie, do 2008 r., corvetty sprzedawał niezależny dystrybutor, ale auta były zbyt drogie w porównaniu z szarym importem z USA.