Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

Maja Hirsch fot. Radoslaw NAWROCKI / FORUM

Wolę żyć prawdziwym życiem

Jolanta Gajda-Zadworna

Pogawędka z Mają Hirsch, aktorką

W czym „Wiadomości z drugiej ręki” są lepsze od tych z pierwszej?

Żeby się tego dowiedzieć, trzeba oglądać serial, który będzie emitować telewizyjna Dwójka. Pokazujemy w nim program informacyjny od kulis.

Czyli – jak zapowiadają producenci – „bezpardonową walkę o karierę”, a także „blichtr i manipulację”?


Ale pokazane z przymrużeniem oka.

Inspirowała panią jakaś autentyczna, pracująca w mediach postać?

Nie znam żadnego dyrektora programowego na tyle dobrze, by móc go obserwować w akcji. Mogłam opierać się jedynie na scenariuszu, własnej wyobraźni i poczuciu humoru.

Pani bohaterka jest dobrą duszą stacji PL24?

Działa tylko w jej interesie. Ale prywatnie to trudna do zaakceptowania osoba. Dla niej życie to telewizja, a telewizja kreuje życie.

Zgadza się z tym pani?

Jestem całkowicie odmienna od ekranowej Magdy Szwed, jej podejście do pracy i tego, co poza nią, jest mi obce.

Co wybiera pani w telewizji dla siebie?

Kiedy miałam telewizor, oglądałam głównie programy informacyjne, ale od trzech miesięcy nie mam odbiornika. Wyrzuciłam go. Wolę żyć prawdziwym życiem.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Artur Osiecki

Brexit mobilizuje regiony

Województwa chcą przyspieszyć realizację nowych programów regionalnych zarówno ze względu na zbliżający się przegląd unijny, jak i potencjalne negatywne konsekwencje wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej

Anna Czyżewska

O wynagrodzeniu bez tabu

Zdecydowana większość pracowników uznaje, że rozmowę o podwyżce powinien zainicjować szef. Polacy nie są mistrzami negocjacji. Strategia biznesowej polemiki to wizytówka przedsiębiorcy