Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

Jak zgrabnie opowiadać historie

Nasz autor, Eryk Mistewicz, w  nowej książce daje antidotum na hałas świata. Przedstawia strategię, która pozwala mówić tak, aby być usłyszanym. I opanować natłok informacji, aby nie przepuścić tego, co ważne.

W „Marketingu narracyjnym. Jak budować historie, które sprzedają”  przekonuje, że w natłoku danych, informacji i bodźców skuteczna jest już tylko opowieść, narracja. To ona „prowadzi barany do urn, owce do supermarketów i mrówki do pracy”. Mózg przyswaja informacje najsprawniej wtedy, gdy połączone zostają zgrabną opowieścią.

Mistewicz dowodzi, jak  tworzyć skuteczne narracje w biznesie, w promowaniu produktów i miast, w budowaniu pozycji osób publicznych.     —ns

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Andrzej Sadowski

Wolność tak, ułatwienia nie

• RAZ POD WOZEM, RAZ POD WOZEM • Dopóki rządzący w Polsce będą mówić o ułatwieniach i ulgach dla przedsiębiorców, a nie o przywróceniu wolności gospodarczej, dopóty nie wybijemy się na ekonomiczną niepodległość

Artur Osiecki

Brexit mobilizuje regiony

Województwa chcą przyspieszyć realizację nowych programów regionalnych zarówno ze względu na zbliżający się przegląd unijny, jak i potencjalne negatywne konsekwencje wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej