Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

Kierowca jak pilot myśliwca

Robert Przybylski

Wiosną przyszłego roku Peugeot wprowadzi do sprzedaży mały model 208. Samochód, chociaż konkuruje w tanim segmencie, wyposażony zostanie we wskaźnik przezierny wykorzystywany w samolotach bojowych, a w autach spotykany w nielicznych najdroższych modelach jak np. Chevrolet Corvette, BMW serii 5 i Citroen C6. Nowy model jest o 7 cm krótszy od 207 i – w zależności od wersji – o 110–170 kg lżejszy, dzięki czemu będzie spalał mniej paliwa. Oszczędności zapewnią także nowe, trzycylindrowe silniki benzynowe o pojemności 1 l. Peugeot nie szczędzi pieniędzy na nowości – niedawno wprowadzone modele, jak Peugeot 508 i 3008, które są lepiej wyposażone od poprzedników, mają od nich o 2–3 tys. euro wyższe ceny. Peugeot, który w 30 europejskich krajach ma 13,9 proc. rynku, goni Volkswagena. Niemcy mają blisko 7 pkt proc. przewagi. W pierwszej połowie roku klienci kupili 219 tys. VW Polo, gdy Peugeot sprzedał 160 tys. porównywalnych modeli 207/206+. Na trzecim miejscu jest Renault, który w przyszłym roku pokaże nowe Clio.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Anna Czyżewska

O wynagrodzeniu bez tabu

Zdecydowana większość pracowników uznaje, że rozmowę o podwyżce powinien zainicjować szef. Polacy nie są mistrzami negocjacji. Strategia biznesowej polemiki to wizytówka przedsiębiorcy