Najnowsza interwencja Uważam Rze

Cywilizacja

fot. Piotr Porebski/Metaluna

Korale mniej czerwone

Adam Ciesielski

Pierwszy solowy album Haliny Mlynkovej pozbawiony jest przebojów na miarę  jej dawnych piosenek z Brathankami

Artystyczne rozwody bywają ryzykowne. Zespół Brathanki z wokalistką z Zaolzia Haliną Mlynkovą był gwiadką na firmamencie polskiej rozrywki pierwszych lat XXI w. Debiutancka płyta „Ano” z 2000 r. z takimi szlagierami jak „Czerwone korale” czy „Gdzie ten, który powie mi” czterokrotnie pokryła się platyną, podobny status osiągnął wydany rok później album „Patataj” z hitem „W kinie, w Lublinie – kochaj mnie”. W 2003 r. Halina rozstała się z grupą, która po zmianach w składzie ani razu nie zdołała nawiązać do pierwszych sukcesów.

Mlynkova na kilka lat zniknęła z show-biznesu. Wyszła za mąż, urodziła syna, poświęcała się życiu domowemu i podróżom po świecie. Ciągnęło ją jednak na estradę. W 2007 r. zajęła 11. miejsce w „Tańcu z gwiazdami”, w 2011 r. z zespołem z Cieszyna zajęła trzecie miejsce w „Bitwie na głosy”. Między telewizyjnymi popisami na płytę Piotra Rubika nagrała piosenkę „Bez słów”.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Andrzej Sadowski

Wolność tak, ułatwienia nie

• RAZ POD WOZEM, RAZ POD WOZEM • Dopóki rządzący w Polsce będą mówić o ułatwieniach i ulgach dla przedsiębiorców, a nie o przywróceniu wolności gospodarczej, dopóty nie wybijemy się na ekonomiczną niepodległość

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej