Najnowsza interwencja Uważam Rze

Tu i teraz

Palikotowi zatarł się silnik

Wojciech Wybranowski

Był kreowany na charyzmatycznego trybuna ludowego. Ale jego partia traci poparcie, grzęźnie w konfliktach i jest ostro krytykowana przez zawiedzionych wyborców

Billboardy o treści „Dni otwarte Ruchu Palikota” graficznie przypominające nieco plakaty pro-pagandowe z okresu PRL w przedświątecznym tygodniu pojawiły się we wszystkich większych miastach Polski. Malowany Janusz Palikot, szef i patron własnej partii, wzywa wyborców do aktywnego włączenia się w struktury Ruchu, który – jak wielokrotnie deklarował polityk z Biłgoraju – ma w najbliższych wyborach sięgnąć po władzę w Polsce

– Od listopada było już kilka spotkań, organizujemy kolejne. Zwykle przychodzi na nie od 20 do 30 osób, najwięcej młodych, ale nie tylko – cieszy się Henryk Stachel, p.o. szef Ruchu Palikota w okręgu wrocławskim.

Ale na listopadowe spotkanie założycielskie innej opozycyjnej partii – Solidarnej Polski – w niewielkim Jarosławiu na Podkarpaciu przyszło ponad 300 osób. Z kolei na rozmowę z Antonim Macierewiczem, jednym z czołowych polityków również opozycyjnego Prawa i Sprawiedliwości w Poznaniu, przybyło ponad 1200 osób. Dominowali młodzi.

Zdaniem ekspertów choćby te dane wskazują, że przyszłość Ruchu Palikota mimo medialnego zaklinania rzeczywistości nie wygląda różowo, a sama partia po okresie prosperity, jaki nastąpił krótko przed wyborami parlamentarnymi, cieszy się coraz mniejszym zainteresowaniem Polaków.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Polacy coraz częściej kupują online. Co ich przekonuje do tej formy zakupów?

Kupujemy na potęgę. Rynek dóbr konsumenckich rozwija się dynamicznie, a my – konsumenci – podążamy za najnowszymi trendami. Kupujemy nie tylko więcej, ale i korzystając ze znacznie...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej

Wojciech Romański

W smoczym kręgu