Najnowsza interwencja Uważam Rze

Felietony

Perfekcyjna opowieść z Madzią w dalekim tle

Eryk Mistewicz

Personal Branding, budowanie marki osobowej, to dziś najlepsze ubezpieczenie od bezrobocia i pomysł na odniesienie sukcesu

Gdyby Krzysztof Rutkowski kupował czas w stacjach telewizyjnych i miejsce w gazetach czy w serwisach internetowych na swój dwutygodniowy show – musiałby zapłacić  60–80 mln zł. Na tyle, korzystając z narzędzi używanych przez kolegów z paryskiej agencji Image & Strategie do ewaluacji wartości reputacji, wyliczam dziś „sprawę Rutkowskiego".

„Sprawę" w prosty sposób przedstawioną, a więc zrozumiałą dla wszystkich, opowiedzianą z pasją. Rutkowski dobrą, mocną historię rozbił na kilkanaście pojedynczych opowieści, na kilka płaszczyzn komunikacyjnych, na różne media. Pamiętał, aby każdy dzień nasycać kolejną odsłoną. Pójście do kina z matką zaginionego dziecka, kolejne ślady, wspólne z widzami rozplątywanie enigmy, prezentacja zjawiskowej partnerki i historii opuszczenia przez nią klasztoru, wreszcie jej próba samobójcza – wszystko to trzymało w napięciu, podwyższało poziom emocji. Nie pozwalało zmienić kanału, zainteresować publiczności „następnym tematem".

Nie było w Polsce nikogo, kto nie słyszałby o „sprawie Rutkowskiego". A on świetnie rozumiał, że musi wykorzystać każdą okazję.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy