Najnowsza interwencja Uważam Rze

Jeżeli produkować, to nieindywidualnie

Robert Przybylski

Nawet potężny Daimler ma kłopoty, aby z zyskiem produkować kompaktowe samochody. Dlatego nowa generacja Klasy A i Klasy B będzie budowana na nowej platformie MFA, która jest przygotowana wspólnie z Nissanem.

Japoński producent będzie budować na niej małe Infiniti. Auta mają powstawać m.in. w meksykańskiej fabryce Nissana. Europejskie Mercedesy wyjadą z fabryk w Niemczech i (od przyszłego roku) Węgrzech. Z kolei Smart wykorzystuje platformę nowego Renault Twingo. Daimler i Renault/Nissan rozważają, czy poszerzyć współpracę o platformy tylnonapędowe, np. na jednej budować Mercedesa Klasy E i Infiniti M. Różnice pomiędzy markami będą widoczne w stylistyce i wyposażeniu, szczególnie elektronicznym. Mercedes wyposażył np. Klasę B w system niwelowania skutków zderzenia Pre-safe, którego nie mają Nissan i Renault. Pre-safe pojawiło się w 2002 r. w limuzynie Klasy S.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy