Najnowsza interwencja Uważam Rze

Felietony

Waldemar Lysiak

Muslimokracja

Waldemar Łysiak

Salon otrzymał właśnie nader bolesny cios w plecy.W plecy, gdyż od Amnesty International (AI), czyli od instytucji powszechnie uchodzącej za salonową. AI ogłosiła, że głównym winowajcą dyskryminacji chrześcijan, narastającej w całym świecie i przybierającej coraz bardziej brutalne ( jakże często krwawe, również hekatombowe) formy — jest islam, znaczy: muzułmanie.

Dla każdego człowieka posiadającego wzrok (telewizja), słuch (radio), umiejętność czytania (media drukowane) bądź klikania (internet) i trochę rozumu— ta wiadomość to żaden „news", ino „oczywista oczywistość"; wszyscy, którzy mają klepki, wiedzą o tym. Lecz każdy salonowiec (postępak, politpoprawniak, tolerasta, multikulturysta, etc.) słysząc ów werdykt zauważył, że wbrew swej woli ma rękę w nocniku. Szok, wcale nie mniejszy niż gdyby Lech Wałęsa ogłosił, że dekomunizacja jest konieczna, lustracja słuszna, a kapuś TW „Bolek" to on. Przez tyle lat salonowe tubymedialne i salonowe autorytety moralne głosiły—wtórując wszelakim mułłom, imamom oraz płatnym propagandystom islamu—że „islam jest religią pokoju", że „«Koran» jest księgą miłości, tolerancji i zgody", tudzież podobne bla–bla–bla. A tu nagle się okazuje, że to wszystko „kit" wciskany frajerom (elektoratowi Salonu).W skutek tego rodzaju siurpryz Salon cierpi.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej

Wojciech Romański

W smoczym kręgu