Najnowsza interwencja Uważam Rze

Tu i teraz

Detektyw Krzysztof Rutkowski odegral w sprawie smierci Madzi dwuznaczna role

Ani święci, ani cisi

Sławomir Jastrzębowski

Szanując opinię Igora Jankego o upadku mediów, diametralnie się z nią nie zgadzam

Głośna sprawa śmierci półrocznej Madzi z Sosnowca, ekscentryczne zachowanie jej rodziców, spektakularne konferencje prasowe Krzysztofa Rutkowskiego i sposób relacjonowania tego przez media musnęły szaleństwem kilku znanych dziennikarzy. Zaczęli zadawać fundamentalne pytania o misję mediów, o ich jakość i przyszłość – to akurat dobrze. Gorzej, że z powodu niechęci do części opinii publicznej i tabloidów, a także z powodu, zdaje się, urażonej miłości własnej pytania doprowadziły do sformułowania dziwacznych, naiwnych i niestety fałszywych wniosków. Oczywiście redaktor powinien od czasu do czasu obrazić się na rzeczywistość, na media i na przypadkowe społeczeństwo. Z takiego obrażenia mogą nawet powstać wartościowe, prowokacyjne, pobudzające do dyskusji teksty. Takie napisał ostatnio m.in. redaktor Igor Janke. Pobudził do dyskusji, dochodząc jednak przy okazji właśnie sprawy Madzi z Sosnowca do błędnych konstatacji. Weźmy pod lupę to rozumowanie, bo zawiera pewne powtarzające się schematy.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Polacy coraz częściej kupują online. Co ich przekonuje do tej formy zakupów?

Kupujemy na potęgę. Rynek dóbr konsumenckich rozwija się dynamicznie, a my – konsumenci – podążamy za najnowszymi trendami. Kupujemy nie tylko więcej, ale i korzystając ze znacznie...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Edyta Żyła

Doradzą i przeszkolą

Znaczna część unijnych pieniędzy trafia do doradców, którzy pomagają zakładać firmy lub je rozwijać. Przedsiębiorcy mogą więc liczyć na bezpłatne szkolenia, wsparcie doświadczonych mentorów albo pomoc w przygotowaniu strategii marketingowej

Ewa Bednarz

Kredyt z plastiku

Tylko część banków decyduje się na wydawanie przedsiębiorcom kart kredytowych. Znacznie chętniej oferują im dużo kosztowniejsze karty obciążeniowe