Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

Big beat

Robert Przybylski

Tym razem nie chodzi o mocne uderzenie w muzyce, ale o lanie, jakie konkurentom spuszcza koreańska marka.

Kia staje się coraz popularniejsza: w pierwszym półroczu w Europie zwiększyła sprzedaż o niemal 25 proc., gdy cały rynek zmalał o blisko 7 proc. Koreańczycy liczą na utrzymanie dynamiki, w czym mają pomóc nowe modele, w tym zmodernizowany Sorento. Ten SUV w pierwszej wersji wprowadzonej w 2002 r. sprzedał się w liczbie niemal 900 tys. sztuk. Druga, zaprezentowana siedem lat później, znalazła 620 tys. nabywców. W Polsce do klientów w ub.r. trafiły 402 sztuki, w tym połowa w najmocniejszej, blisko 200-konnej wersji z napędem 4 x 4.

W przyszłym roku wejdzie do sprzedaży odświeżony model, z siedmiocalowym wyświetlaczem. Kia przypuszcza, że od 2013 r. sprzedaż roczna na całym świecie sięgnie 265 tys. sztuk, a konkurenci, np. Mitsubishi Outlander, a nawet droższy

Audi Q5, będą mieli poważnego przeciwnika.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Wojciech Romański

W smoczym kręgu

Adam Maciejewski

Polski kapitał na Kaukazie

Od 2014 r. w Armenii działa fabryka polskiej spółki Lubawa. Nawiązanie współpracy z rządem Armenii było możliwe dzięki promocji naszego przemysłu za granicą, wspieranej przez dotacje z UE