Najnowsza interwencja Uważam Rze

Tu i teraz

Kulisy narodzin i śmierci polskiego Ikara

Piotr Pałka, Mariusz Majewski

Chociaż w mediach dominuje obraz OLT jako projektu z góry skazanego na klęskę, kierownictwo linii twierdzi, że wcale nie musiały upaść

Piękni, uśmiechnięci, choć zabiegani ludzie spieszą się na samolot, obsługa złożona z równie pięknych i uśmiechniętych ludzi uchyla im nieba, aby wymarzony lot przebiegł w idealnych warunkach. Tak wyglądała reklama OLT Narodziny, zrealizowana przez Studio ABM. To był jednocześnie początek jednej z najgłośniejszych kampanii reklamowych 2012 r. Spot pt. „OLT Śmierć" już nie powstał. Choć gdyby Studio ABM dostało zlecenie na tak drastyczny klip, to kreacja mogłaby być oparta na relacjach pracowników i szefostwa. Pytani przez nas o swoje reakcje na upadek firmy, mówią: „Szok!  Nie spodziewaliśmy się". A prezes OLT Express Poland Jacek Łyczba używa właśnie porównania do zawału serca. Zawału pięknego i uśmiechniętego człowieka, który jeszcze kilka chwil wcześniej miał wielkie plany na przyszłość.

Aktualne wydanie Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl.

Wstępniak

Materiał Partnera

Polacy coraz częściej kupują online. Co ich przekonuje do tej formy zakupów?

Kupujemy na potęgę. Rynek dóbr konsumenckich rozwija się dynamicznie, a my – konsumenci – podążamy za najnowszymi trendami. Kupujemy nie tylko więcej, ale i korzystając ze znacznie...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Anna Czyżewska

O wynagrodzeniu bez tabu

Zdecydowana większość pracowników uznaje, że rozmowę o podwyżce powinien zainicjować szef. Polacy nie są mistrzami negocjacji. Strategia biznesowej polemiki to wizytówka przedsiębiorcy

Andrzej Sadowski

Wolność tak, ułatwienia nie

• RAZ POD WOZEM, RAZ POD WOZEM • Dopóki rządzący w Polsce będą mówić o ułatwieniach i ulgach dla przedsiębiorców, a nie o przywróceniu wolności gospodarczej, dopóty nie wybijemy się na ekonomiczną niepodległość