Kulisy narodzin i śmierci polskiego Ikara
Chociaż w mediach dominuje obraz OLT jako projektu z góry skazanego na klęskę, kierownictwo linii twierdzi, że wcale nie musiały upaść
Piękni, uśmiechnięci, choć zabiegani ludzie spieszą się na samolot, obsługa złożona z równie pięknych i uśmiechniętych ludzi uchyla im nieba, aby wymarzony lot przebiegł w idealnych warunkach. Tak wyglądała reklama OLT Narodziny, zrealizowana przez Studio ABM. To był jednocześnie początek jednej z najgłośniejszych kampanii reklamowych 2012 r. Spot pt. „OLT Śmierć" już nie powstał. Choć gdyby Studio ABM dostało zlecenie na tak drastyczny klip, to kreacja mogłaby być oparta na relacjach pracowników i szefostwa. Pytani przez nas o swoje reakcje na upadek firmy, mówią: „Szok! Nie spodziewaliśmy się". A prezes OLT Express Poland Jacek Łyczba używa właśnie porównania do zawału serca. Zawału pięknego i uśmiechniętego człowieka, który jeszcze kilka chwil wcześniej miał wielkie plany na przyszłość.