Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

Złoto dla „Uważam Rze”

Magdalena Lemańska

Akcja promocyjna tygodnika „Uważam Rze" została uznana za najskuteczniejszą kampanię wprowadzającą na rynek nowy produkt w 2011 r.

Dostała złotą statuetkę w konkursie reklamowym Effie w kategorii Launch.

Effie to konkurs, w którym branża reklamowa co roku nagradza najlepsze kampanie reklamowe. Podstawowym kryterium oceny jest to, jak kampania przełożyła się na zakładane przez reklamodawcę wyniki. W tym roku jury Effie nie przyznało żadnej kampanii najwyższego wyróżnienia, czyli Grand Prix.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Intermedia

• MYŚLI I SŁOWA • BEATA SZYDŁO

Ewa Bednarz

Kredyt z plastiku

Tylko część banków decyduje się na wydawanie przedsiębiorcom kart kredytowych. Znacznie chętniej oferują im dużo kosztowniejsze karty obciążeniowe