Najnowsza interwencja Uważam Rze

Biznes

Kompaktowy minivan

Robert Przybylski

Nazwa Fiat 500L może być myląca – ten mikrovan nie ma nic wspólnego z Fiatem 500: produkowany jest w serbskiej fabryce, która kiedyś wypuszczała Zastawy, a nie w Tychach.

Na dodatek jest większy od Fiata 500, bo wykorzystuje płytę podłogową Punto. Nowy Fiat konkuruje w klasie mikrovanów m.in. z Oplem Merivą i Fordem B-Max, od których jest mniejszy. Auto ma 4,15 metrów długości i mieści pięć osób. Tylna kanapa jest przesuwana i dzielona. Bagażnik może mieć pojemność 400 litrów. Auto jest bardzo praktyczne, a Fiat jest specem od tego typu modeli: w latach 50. stworzył Multiplę, tak samo nazwany model oferowany był w latach 90. i na początku obecnego stulecia. Sprzedawał także podobną wielkością Ideę. Pozostaje jednak pytanie, czy segment mikrovanów jest na tyle duży, aby pomieścić wszystkich graczy. Renault się wycofał, kończąc produkcję modelu Modus.

Wstępniak

Materiał Partnera

Jak wdrożyć SAP S/4HANA?

Nowoczesne systemy informatyczne to podstawa dobrze działającego i innowacyjnego przedsiębiorstwa. Dla wielu firm wyzwaniem nie jest wybór systemu ERP, ale jego wdrożenie. Dlaczego? Musi być...

ZAMÓW UWAŻAM RZE

Aktualne wydania Uważam Rze dostępne na www.ekiosk.pl

Komentarz rysunkowy

Felietony

Adam Maciejewski

Polski kapitał na Kaukazie

Od 2014 r. w Armenii działa fabryka polskiej spółki Lubawa. Nawiązanie współpracy z rządem Armenii było możliwe dzięki promocji naszego przemysłu za granicą, wspieranej przez dotacje z UE